x86 Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Hallo, Vertel eens wat over je hobby's wat je zowel thuis doet. (Na het werk of school). Mijn hobby's zijn: Scripten, MSN, Skype, wat met Linux klooien, Gamen (alleen MTA) en de security nerd uithangen Wat zijn jullie hobby's ? Link to comment
Kwarde Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Hmm. Beetje laat antwoord maar: COMPUTEREN & KICKBOXEN. That's it. Link to comment
JasperNL=D Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Hallo,Vertel eens wat over je hobby's wat je zowel thuis doet. (Na het werk of school). Mijn hobby's zijn: Scripten, MSN, Skype, wat met Linux klooien, Gamen (alleen MTA) en de security nerd uithangen Wat zijn jullie hobby's ? scripten: ook (niet-geekstyle), msn: ook, skype: soms, linux: soms, gamen: ook (ook andere) en security nerd uithangen: nee. Je maakt me bang Link to comment
Spike_92 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 (edited) ik ga me gwn eens voorstelen ik be Spike meer bekend als Bionic en jumperke mijn hobby's zijn gamen? gameplay's maken' bewerken van fimkes muziek mixen enzo mij kan je vergelijken als een computer nerd maar veel erger Deel1: Deel2: ik zoek wat server waar ik kan filmen als je meer wil weten voeg me dan toe [email protected] Eigen site registeren http://gamersinfo.forum2go.nl/ Edited December 19, 2010 by Guest Link to comment
x86 Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 ik ga me gwn eens voorstelen ik be Spike meer bekend als Bionic en jumperke mijn hobby's zijn gamen? gameplay's maken' bewerken van fimkes muziek mixen enzo mij kan je vergelijken als een computer nerd maar veel erger Deel1: Deel2: ik zoek wat server waar ik kan filmen als je meer wil weten voeg me dan toe [email protected] Mooie video's, maar die speedometer op beide video's zijn van Drunk Drivers Club gestolen. Link to comment
Spike_92 Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 ik ga me gwn eens voorstelen ik be Spike meer bekend als Bionic en jumperke mijn hobby's zijn gamen? gameplay's maken' bewerken van fimkes muziek mixen enzo mij kan je vergelijken als een computer nerd maar veel erger Deel1: Deel2: ik zoek wat server waar ik kan filmen als je meer wil weten voeg me dan toe [email protected] Mooie video's, maar die speedometer op beide video's zijn van Drunk Drivers Club gestolen. ja das wo Link to comment
Spike_92 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 http://gamersinfo.forum2go.nl/ mijn eigen site Link to comment
Neukfout Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Yooo, ik ben Neukfout, maar noem me maar gewoon Jeroen Ben 17 jaar, zit in 5VWO. IK speel nu al zo'n 4 jaar MTA, onder andere op UG, SG, XIII, PAC en nu HDG. Link to comment
MCvarial Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 I feel like spamming spamming, spamming like a ho! Link to comment
Neukfout Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Lol, ik heb een 32 slots server, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Wie wilt helpen? Add me @ xfire; neukfoutje Link to comment
x86 Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 Geen idee, ik heb zelf ook niet veel servers.. Althans ik wel bezig ben met het opzetten van een DD/DM race server (ja, nog een race server erbij ). Misschien een freeroam erop gooien en dan er niet meer naar omkijken ? Link to comment
Neukfout Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Hehe, een DD/DM heb ik al dus ja, nouja me clan dan Nja, ik kijk wel even, freeroam is opzich wel goed idee, trololo Link to comment
Killerbee_x. Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Hai Ik ben Killerbee_x. 15 jaar oud, en Ik zit in 3VWO. En ik speel nu al zo'n 3 jaar MTA, Onder andere op Betafield DD, GMC DD, PAC, HDGaming en SoH. Vroeger heb ik een server Betafield DD geleid met Revenge^Be en -LZ-HouseMD, die uit mekaar is gevallen door lag/te weinig spelers. Ik ben nu owner van 2 servers, ene die ik zelf leid met een in-game vriend, en de andere word geleid door 2 personen van SoH (Onder toezicht van mij) Link to comment
Killerbee_x. Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 En ik ben Jasper. Echt ? Link to comment
Deltanic Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 En ik ben Jasper. Dag kees. hmm wacht... Link to comment
WallMart Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 ellooo, k ben WallMart oftewel gewoon Mart vond het wel een coole bijnaam Ben 18 jaar,ik doe mechatronica BOL 3. hobby's zijn gamen,tekenen(mecha,futuristisch,fantasy of landschappen) gamen(voornamelijk dingen maken in games ^^, zoals minecraft en ofc mta) zwemmen, muziek mixen, draaien op feestjes, uitgaan, festivals bezoeken enz K luister voornamelijk Industrial hardcore, maar ook mainstream, rock,punk-rock metal enz enz greets Link to comment
Deltanic Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 "WallMart" is gewoon een Amerikaanse megastore, heeft niets specifieks met South Park te maken Link to comment
WallMart Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 "WallMart" is gewoon een Amerikaanse megastore, heeft niets specifieks met South Park te maken tis eigenlijk walmart, met maar een L... daar kwam ik dus een paar maanden later achter toen ik het dus al overal voor gebruikte maarja Link to comment
Recommended Posts