Jump to content

Server help.


Recommended Posts

  • Moderators
Ik ben een beetje blind volgens mij :P

Gewoon het goede key woord in type xD

Hopelijk is hij niet teveel gemod aangezien ik dan begin te laggen.

Nee ik gebruik weinig mods, ik gebruik wel speciale sync damage scripts, alleen dat zou je als goed is niet aan je fps moeten voelen.

Link to comment
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En trouwens, ik ben van plan om mijn eigen ''gamemode'' te maken, maar aangezien ik niet kan scripten neem ik kant en klaar resources, en doe ik het in de mode tdm.

Dus ik zoek dit:

1. Prone Resource, waarmee je kan bukken.

2. Iets waarmee ik playerblips kan uitschakelen of waarmee ik alleen op eigen team kan zien.

3. Een coole resource voor helikopter.

4. Een resource waarmee ik wapens kan kiezen als ik spawn. Een soort kit-system dus.

Het mappen doe ik zelf, want hopelijk lukt dat dan ook met spawn posities.

Het wordt een soort gamemode [of mode in tdm eigenlijk] waar team 1 het andere team moet elimineren, en ze hebben ook 1 helikopter bij hun basis die 1 van hun mannen mag besturen om te zoeken. Team 2 moet zo snel mogelijk uit de levensgrote kooi (woestijn) moet ontsnappen, maar ze moeten zorgen dat ze niet gezien worden. Ze kunnen dus in de bosjes gaan liggen, of gewoon een open huis in rennen (die ik map).

Ik weet niet of het mogelijk is om een aparte gamemode te maken ofzo, want dat wordt best wel lastig... maar zo gaat het ook niet lukken denk ik nu al :P

Link to comment

Ey, ik kan je wel helpen bij de punten

1. Prone Resource, waarmee je kan bukken.

Toevallig ben ik hiermee bezig voor snipers haha ;p

2. Iets waarmee ik playerblips kan uitschakelen of waarmee ik alleen op eigen team kan zien.

Zou je zelf kunnen scripten

3. Een coole resource voor helikopter.

Wat had je in gedachten, grabben aan de heli, eruit gaan met een kabel?

4. Een resource waarmee ik wapens kan kiezen als ik spawn. Een soort kit-system dus.

Gebruik de stealth systeem ( je moet wel veel aanpassen als je het gaat gebruiken )

De gamemode zelf lijkt mij wel grappig, maar helaas kan ik je niet helpen omdat ik zelf ook bezig ben met me eigen gamemodes / scripts ;p

Link to comment

1. Oh, cool, dan zou je gewoon een animatie moeten doen. Ga je hem ook releasen?

2. Ik kan noppes scripten xD

3. Ik heb abseil al en heligrab ook xD

4. Ik zal is kijken wat ik kan doen.

Weet je trouwens of ik dit gewoon kan uitvoeren in team deathmatch? Of moet het een aparte gamemode worden om zoiets te ''draaien''

Link to comment
  • Moderators
Hey, hoe kan ik in deze resource aanpassen je begint met lvl 100

Ik zal als ik thuis ben ff voor je kijken.

Spawnpoints maken met editor edf?

Dan heb ik de generale spawnpoint syntrax nodig en die kan ik pas maken als ik een spawnpoint map regel voor me zie.

Van die gamemode zeker? Dan moet je van 1 van de maps uit de .map een spawnpoint regel halen.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Dussss... opeens dood hier ;).

Ik heb een kant-en-klaar spawn system gevonden en met een beetje orde bij de spelers kan ik dat goed krijgen.

Nu nog even de mapping afmaken en klaar is de Survival Gamemode :). Hij speelt wel af in Play dan, maar goed.

Is iemand toevallig nog een prone/lig resource tegengekomen?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...