Jump to content

Kennismaking


Recommended Posts

Ken al wel enkele namen op het forum maar dacht eens een kennismaking te starten en zo de NL/BE community wat dichter bij elkaar te brengen.

Dus ja, ik ben Billy aka Viruzgamiing wat men nogal outdated username is nu. Ik ben met programmeren begonnen door MTA (apart van wat kladblok html). Zonder enig verstand heel veel vragen gesteld aan IIYAMA die waarschijnlijk meerdermaals hetzelfde/iets simpel moest uitleggen. Hierdoor heb ik veel geleerd. Pas toen ik C# leerde, begreep ik LUA ineens. Nu studeer ik Multimedia Technology Virtual 3D. Ik kan C#, SQL basis, Java, HTML, CSS (& SASS), JS (& jQuery), beetje Python, C++ basis. Uiteindelijk kan ik meeste dingen wel maar C# ben ik meeste mee bezig.

Ohja ik ben 18 (19, 25 dec) en game veel. Vooral league of legends en Rocket league.

Nu probeer ik hier en daar wat mensen te helpen en wat MTA LUA dingen bij te leren.

  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Moderators

IIYAMA: "EEEEEEeeeen POST hier? Nee hier?! WAT?!" O.o

Ik ben al door mijn LUA afkick verschijnselen heen. Dus aan mij heb je voorlopig niks haha. Maar goed dat je bezig bent met lekker veel talen. (misschien een overkill)

Tip: Nog geen jQuery leren, eerst JS basic!! jQuery library downloaden is zonde van je bandbreedte, tenzij het niet anders kan.

Pssst... En nu begin ik weer een beetje... extreem.

--FOR YOU--

print(string.char(72,65,80,80,89,32,66,73,82,84,72,68,65,89,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33,33))

local theString = "Secret message!"
local newString = ""
local length = string.len(theString)
for i = 1, length do
    newString = newString .. string.byte(string.sub(theString, i, i)) .. (length ~= i and "," or "")
end
print(newString)

 

Try out here!

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Yooo ik ben Younes aka Syntrax# of Serenity.Ik kom uit belgië en ik ben 18 jaar oud.Ik kan je wel helpen met het leren van lua (ben zelf ook niet volledig goed erin maar ik slaag erin om een server te maken vanuit scratch).Ik ben momenteel bezig met mijn grootste project Dynasty Network wat een NEXT GEN RPG server zal zijn.Maar prettig kennis te maken :D

  • Like 2
Link to comment
  • Moderators

Ah ik voel mij al minder eenzaam. Haha

 

Ik ben print(string.char(74,111,114,105,107)) . Ik ben 22 jaar oud en kom uit Nederland. Speel MTA sinds de beta versies. Maar scripten kwam pas veel later. Momenteel heb ik niet zo heel veel tijd voor scripten. Al mijn server projecten zijn naar de maan gegaan door mensen die niet genoeg supporten of halverwege stoppen. Dus nu ben ik lekker zelf een coop gamemode aan het bouwen. (soort van) Weet nog niet waar het naar toe gaat. Stukje bij stukje. In het verleden heb ik heel veel mensen geholpen in de scripting section, maar nu voel ik mij niet genoodzaakt meer omdat 80% van de code rechtstreeks van de community afkomstig is. De 'scripters'> dieven, proberen iets te fixed wat niet van hun is. Ik ben er klaar mee.

Debuggen van code kan ik super goed, al spam ik wel veel debug informatie via de chatbox en debugconsole. (maar het werkt en daar gaat het om)

 

En heb freaking weinig likes. :| Stom nieuw kut forum. (I DON'T LIKE IT!!)

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
1 minute ago, IIYAMA said:

Ah ik voel mij al minder eenzaam. Haha

 

Ik ben print(string.char(74,111,114,105,107)) . Ik ben 22 jaar oud en kom uit Nederland. Speel MTA sinds de beta versies. Maar scripten kwam pas veel later. Momenteel heb ik niet zo heel veel tijd voor scripten. Al mijn server projecten zijn naar de maan gegaan door mensen die niet genoeg supporten of halverwege stoppen. Dus nu ben ik lekker zelf een coop gamemode aan het bouwen. (soort van) Weet nog niet waar het naar toe gaat. Stukje bij stukje. In het verleden heb ik heel veel mensen geholpen in de scripting section, maar nu voel ik mij niet genoodzaakt meer omdat 80% van de code rechtstreeks van de community afkomstig is. De 'scripters'> dieven, proberen iets te fixed wat niet van hun is. Ik ben er klaar mee.

Debuggen van code kan ik super goed, al spam ik wel veel debug informatie via de chatbox en debugconsole. (maar het werkt en daar gaat het om)

 

En heb freaking weinig likes. :| Stom nieuw kut forum. (I DON'T LIKE IT!!)

 

 

 

 

Yep teveel "scripters" die beweren dat ze echt kunnen scripten en 90% van hun server resources bestaan uit edited community scripts of leaked resources.Ik ben er ook wel klaar mee ik vind dat zo servers totaal geen nut meer hebben en misschien lukt het me wel om deze servers zo weining mogelijk spelers te laten hebben met de release van Dynasty network. Eindelijk iemand met dezelfde mening :D

@IIYAMA Ik moet wel zeggen jouw debugscript resource was wel tering goed.Ik gebruik hem tot op de dag vandaag nog steeds.Huge thumbs up voor deze script

 

  • Like 1
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...