Davizao filips Posted August 25 Share Posted August 25 Eu tomei golpe por um mlk de fac no mta bgo, alguém me ajuda Link to comment
Davizao filips Posted August 25 Author Share Posted August 25 Eu comprei de um mlk que dizia que vender armas, eu dei o dinheiro a ele e ele fez o meu sistema do inventário fingir que eu recebia a arma, só que o mlk era de fac Link to comment
Moderators Vinyard Posted August 26 Moderators Share Posted August 26 Hi, welcome to the forums! Your topic has been moved to the Portuguese section. Make sure to always use English when posting outside this language-specific section. You should reach out to that server's administration if this matter surrounds a particular server/community and/or contact your country's authorities if the scam involved goods outside the virtual game space (for example, real life currency), as we won't delve in this kind of situations. Link to comment
Other Languages Moderators Lord Henry Posted August 26 Other Languages Moderators Share Posted August 26 Problemas internos dos servidores você deve resolver com a staff do servidor, nós não temos relação alguma com servidores específicos. Procure o Discord do server ou entre em contato com a staff pelo próprio jogo. Link to comment
Recommended Posts