GLOBAN BAN APPEAL - KAVPER;V

PL:

Witam, tu ponownie ja. Piszę ponowną apelację bo dłuższym czasie ponieważ poprzednią apelacją nikt się nie zainteresował. Minął już prawie rok od global bana a chciałbym bardzo wrócić chociaż na nowy rok do gry i pograć na ulubionych serwerach przez ostatnie chwilę na które będę miał czas na granie bo za niedługo mi się to skończy, wiadomo praca i życie osobiste. Wiem że jest to tobie Dutchman obojętne żeby mnie odbanować i są na to nie duże szansę ale wyobraź sobie jaką byś mi radość sprawił mi osobie która została odcięta od ulubionej gry w której spędzałem bardzo dużo godzin i grałem w sumie tylko w MTA bo ta gra mi sprawiała przyjemność, a minął już ponad rok od bana oraz myślę że jest to wystarczająca kara za mój głupi wybryk. Jeszcze raz chciałbym cię bardzo przeprosić za złamanie regulaminu gry, jak mówiłem to bardzo się zmieniłem i nie przychodzą mi takie durne rzeczy do głowy jak jeszcze rok temu, obiecuje że nie będę sprawiać żadnych problemów oraz łamać reguł MTA. Ogólnie co do osób którym wyrządziłem krzywdę wstawiając piosenkę z pokazem slajdów kilku gracz MTA to nie mam z nimi żadnych kłótni, z niektórymi mam kontakt nawet do teraz i coś popiszemy, także spotykam ich w innych grach, wydaję mi się że nie mają już do mnie żadnego żalu o ten film i też mi współczuli bana bo nawet sami nie sądzili że będzie to taka ostra kara za taki głupi wybryk. Liczę na to że chociaż na nowy rok zostanę odbanowany i będę mógł wrócić do gry bo byłem stałym graczem i przegrałem w tą grę tysiące godzin, global ban wiele mnie nauczył oraz moim zdaniem kara którą dostałem jest wystarczająca ale to zależy od ciebie Dutchman czy chcesz żebym dalej grał w MTA, serdecznie pozdrawiam kavper. 

ENG:

Hello, it's me again. I am writing another appeal because for a long time because no one was interested in the previous appeal. It's been almost a year since the global ban and I would like to come back to the game at least for the new year and play on my favorite servers for the last moment for which I will have time to play because it will end soon, you know, work and personal life. I know that it is indifferent to you Dutchman to unban me and there are not big chances for that, but imagine how happy you would make me a person who was cut off from my favorite game in which I spent a lot of hours and played only MTA because this game it was fun, and it's been over a year since the ban, and I think that's punishment enough for my stupid prank. Once again, I would like to apologize to you for breaking the rules of the game, as I said, I have changed a lot and I don't come up with such stupid things as a year ago, I promise that I will not cause any problems and break the MTA rules. In general, as for the people I hurt by inserting a song with a slideshow of several MTA players, I don't have any quarrels with them, I'm in contact with some even now and we'll show something, I also meet them in other games, it seems to me that they don't have anything against me anymore no regrets about this movie and they also felt sorry for the ban because they didn't even think it would be such a harsh punishment for such a stupid prank. I hope that although I will be unbanned for the new year and I will be able to return to the game because I was a regular player and lost thousands of hours in this game, global ban taught me a lot and in my opinion the punishment I got is enough but it's up to you Dutchman do you want me to he continued to play in MTA, kind regards kavper.

SERIAL: ...

@Tut

@Dutchman101

• Tut locked this topic