SamiHQ Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Salut, cand ma conectez la serverul |ROMANIA ROLEPLAY| , ma lasa sa intru, mi-am facut contul, am intrat, imi arata la resurse 0 of 27KB parca, si se incarca peste 27KB, ajunge pe la 100KB si imi iese cu urmatoarea eroare: Error downloading requested files.Timeout was reached.[Operation too slow. Less than 10 bytes/sec transferred the last 10 seconds] [modificari/vehicule/428.txd] La F1 scrie ca detinatorii sunt Tomitza. si Tricki Nu sunt sigur, dar cred ca este de la calculatorul meu, sunt la tara, si am net cam slab aici, sau o fi ca sunt prea multe moduri pe server, nu pot cumva sa sterg sau sa dezactivez modurile ? Sau ce rezolvare as putea avea ? Link to comment
Moderators Vinyard Posted June 20, 2014 Moderators Share Posted June 20, 2014 Nu poate fi de la noi deoarece avem in total cam 3 moduri pe vehicule. Am incercat sa ma conectez si totul merge cum trebuie, e probabil de la netul incet. Link to comment
SamiHQ Posted June 20, 2014 Author Share Posted June 20, 2014 Aha..ok, atunci o sa intru pe server cand o sa fiu la oras OFF: Imi poti accepta contul pe ls-roleplay.tk ca nu am primit niciun email de activare, si am dat de vreo 2-3 ori Resend activation email. Link to comment
Recommended Posts