Moderators IIYAMA Posted April 6, 2013 Moderators Share Posted April 6, 2013 De volgorden moet zo: map/meta(+files) zip/meta(+files) of zip/meta/files map/meta/files of zip/meta/map/files map/meta/map/files en niet: map/map/meta(+files) zip/map/meta(+files) of zip/map/meta/files map/map/meta/files of zip/map/meta/map/files map/map/meta/map/files De meta moet in de eerste folder/zip zitten. Link to comment
frankvg Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Hoe krijg ik die daar, het zijn namelijk 2 metas en die kan ik nie bij elkaar voege Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 6, 2013 Moderators Share Posted April 6, 2013 lavafl_ctrl en lavaflood zijn twee verschilde scripts die met elkaar samenwerken. Sleep hun mapjes uit de hoofd zip/map en plaats deze tussen je resources. Je moet wel zelf ff uit testen welke je eerst moet starten. (gewoon eerst de ene starten of de anderen eerst starten. Of gewoon beide starten.) Link to comment
frankvg Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Is het moeilijk om te maken dat als ik de 1 start dat de andere ook start? Link to comment
denny199 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Nee, doe dit in de meta.xml: <include resource="resourcenaam" /> resourcenaam = de map die je tegelijk wilt starten tijdens het opstarten van de ene resource met deze line in de meta.xml Dus jij zet dit in bijv de resource meta.xml "lavaflood": <include resource="lavafl_ctrl" /> En dan start jij de resource "lavaflood". Dan start "lavafl_ctrl" ook automatisch op. Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Hmm. Ik heb dat nu gedoon, en ehh... nu heb ik WEER een ander probleem. Als ik een mapping probeer te starten krijg ik dit: start: Resource ''mappingnaam'' start was requested < > En dan gebeurt er gewoon niks.Hoe fix ik dit? Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 Misschien moet je mapmanager herstarten? Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ik probeer het nu gelijk even. Dit is wat ik nu precies doe. 1. Ik zet de server aan. 2. Ik stop mapmanager (/stop mapmanager) 3. Ik start mapmanager (/start mapmanager) 4. Ik start de mapping (/start zombiebase) 5. En er gebeurt : ''Resource Zombiebase started'' . Het werkt thanks! Nu zet ik de server weer uit, en probeer het nu gelijk te starten maar krijg ik weer die error. Er zit dus iets fout in mapmanager? Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ik heb nu net even mapmanager opnieuw erin gedaan via een oude backup, maar het is weer precies hetzelfde. Zou dit komen door een van die nieuwe resources? Of door dit: Ik heb pas een resource erin gezet, en elke keer als ik nu de server start laadt hij automatisch daar een map van genaamd : arena_777. Oh, als ik die arena_777 stop, kan ik de andere maps wel starten. Maar hoe krijg ik nu die arena_777 gestopt, want elke keer als ik de server aanzet, start die dus ook op. En ik heb geen zin om die telkens weer uit te gaan zetten. Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 Soms kunnen dingen gebugd raken. Vooral in combinatie met anderen resources.(die met elkaar samenwerken, met nadruk op "managers") Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ja ok. Ik heb nu gewoon die arena_777 map verwijderd, en nu werkt het weer. Maar weet jij hoe ik dit kan oplossen: Dat is met die lavaflood resources, ik heb het gefixed, en hij werkt ook wel, maar elke keer als ik de server opstart krijg ik dit. Open hem in een nieuw tabblad voor groot formaat. Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 ggun is benodigd voor voor gravity_gun Het lijkt er op de je een duplicatie van je resources hebt en anders weet ik het niet. Ik ben meestal gewoon voorzichtig met de benaming van de resources. Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Aha, ik zie het al. Ik had dit in beide de resources. <include resource="resourcenaam" /> Dit had ik dus in lavaflood 1 en 2. Daarom gingen ze in een circulaire verbinding, dat een error veroorzaakte. Ik heb dit goed gekregen door dit te verwijderen uit lavaflood 2, wat de circulaire verbinding in een normale rechte verbinding maakte. Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 infinity loop Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 IIYAMA weet jij nog een paar goede resources, die ik MOET hebben? Ik zoek namelijk een paar leuke resources die ik met vrienden kan spelen en waarmee we veel lol kunnen beleven. Zie ook deze threads van mij: - viewtopic.php?f=108&t=56687 - viewtopic.php?f=93&t=56933 Ik vraag gewoon overal hulp eigenlijk, niet zo slim maarja, zo ben ik Gewoon scripts die al kant en klaar zijn, zijn ook goed. Zolang ze maar lekker veel plezier geven Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 heb je wel is de gamemode hay gedaan? (deze zit als goed is al in je gamemode folder, aanrader) Hedit: https://community.multitheftauto.com/in ... ls&id=3716 Glue: https://community.multitheftauto.com/in ... ails&id=51 en voor de rest maak ik meestal alles zelf. Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ja,dat maken is voor mij geen optie. En ja Hay hebben we gedaan, veel plezier levert dat, totdat je valt Glue heb ik ook al, nog niet zo vaak gedaan eigenlijk, maar die ander zal ik is proberen. BEDANKT. Als je ooit nog een leuke tegenkomt, moet je ff link sturen Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 Waarom download je niet mijn monsterhandeling https://community.multitheftauto.com/in ... ls&id=6177 of kom je is langs op mijn server, (waar ik op het moment niks aan doe) mtasa://85.159.113.61:22035 Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Oké doe ik, Hopelijk is hij niet teveel gemod aangezien ik dan begin te laggen. Weet jij trouwens hoe het zit met die teamwork races ofzo? : Teamwork At Sea is een vb. viewtopic.php?f=93&t=25004&p=294192&hilit=obstacle#p294192 Die zoek ik namelijk ook. Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Trouwens als je een signature ofzo nodig hebt, vraag dan aan mij, daar heb ik ervaring mee. En dat is wel het minste wat ik terug kan doen. Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 Ik heb geen idee van race resources, het zou ook kunnen dat de servers die het hebben, de eigenaars het zelf hebben gescript. Nope geen signature nodig, maar aardig dat je het vraagt. Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Hey bestaat er iets als een counter-strike radio? Bijv. Dan druk ik op F5 en dan opent hij een panel, en als ik dan op 1 druk, hoor je een stem zeggen ''Enemy spotted'' ofzoiets. Dat zou namelijk wel handig zijn. Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 8, 2013 Moderators Share Posted April 8, 2013 https://community.multitheftauto.com/in ... ls&id=1679 Link to comment
frankvg Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ik ben een beetje blind volgens mij Link to comment
Recommended Posts