Traxy Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Hei har nå nylig begynt med og skripte og nå er jeg i full gang med og scripte en jobb! mene noen her som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt?.. jeg får en error som sier. client.lua:89 attempt to call global `guiCreatWindow` < a nil value > og dette er linje 89 guiCreateWindow ( 0.314, 0.2513, 0.3809, 0.3893, "Job GUI", true ) Link to comment
Lloyd Logan Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Hei har nå nylig begynt med og skripte og nå er jeg i full gang med og scripte en jobb! mene noen her som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt?.. jeg får en error som sier. client.lua:89 attempt to call global `guiCreatWindow` < a nil value > og dette er linje 89 guiCreateWindow ( 0.314, 0.2513, 0.3809, 0.3893, "Job GUI", true ) Kan du legge inn script? Bare din klient GUI? Link to comment
mjau Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Hei, kan du vennligst legge inn skript her med [LUA][LUA] tags. Men utifra det debug sier så har du en skrive feil. client.lua:89 attempt to call global `guiCreatWindow` < a nil value > betyr at den prøver og finne en funksjon/variabel som heter guiCreatWindow(Legg merker til at det skal være guiCreateWindow og ikke guiCreatWindow) Men siden ingenting heter guicreatwindow får du error, prøv å endre det til guiCreateWindow." Link to comment
Recommended Posts