AdnanMadi Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 I want someone my server programming in Exchange for money but to have a professional with the evidence and images of exclusively lesbian 1 3 Link to comment
Discord Moderators Pirulax Posted December 9, 2018 Discord Moderators Share Posted December 9, 2018 "Google translating gone sexual" 2 Link to comment
AdnanMadi Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 بدي واحد يبرمج اهل اسيرفر تاعي يلا فهمتوا؟؟؟ Link to comment
Vazern Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 On 10/12/2018 at 15:11, Tommy. said: que? ri muito Eu quero alguém meu servidor de programação no Exchange por dinheiro, mas para ter um profissional com as provas e imagens de lésbica exclusivamente By: Translate google Link to comment
Tommy. Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 2 hours ago, VazErn said: Eu quero alguém meu servidor de programação no Exchange por dinheiro, mas para ter um profissional com as provas e imagens de lésbica exclusivamente By: Translate google Ele deve ter usado um tradutor da china, falou coisa com coisa, kk 1 Link to comment
Recommended Posts