Problem MTA - Galaretka ban

Hiyo

Question

Witam, wczoraj gdzieś o godzinie 19:30 pobrałem plik, nie pamiętam co konkretnie chciałem pobrać, ale pobrałem niechcący "Galaretke", nie wiedziałem że to jest "galaretka" tylko myślałem że to inny plik, odpaliłem i chwile później dostałem bana od MTA, Niestety antywirusa nie miałem, więc nie wiedziałem czy to plik który chciałem, czy to jakiś szkodliwy plik, czy mógłbym prosić o pomoc? Nie chciałem pobierać "galaretki" lecz inny program w ogóle nie powiązany z MTA, moim zdaniem Ban jest nie słuszny, chodź macie + za ochronę i dzięki wam dowiedziałem się że mam wirusa. :D

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. :)

Sorry , the English version is translated ; /

Hello , yesterday at 19:30 Somewhere I downloaded the file , I can not remember what exactly I wanted to Download , but inadvertently downloaded a " galaretka " I did not know that this is the " galaretka " ONLY WITH thought to another FILE fired and moments later I got banned from the MTA , I did not have anti-virus , so do not do not know whether to file who wanted WHETHER out for any malicious file , if I could ask for help ? I did not want to download " galaretka " but another program in general is NOT associated oo MTA , in my opinion Ban joke NOT correct, you have come + for protecting and thank YOU WITH learned I have a virus. :D

Thank you in advance for your help and greet. :)

Edit: Serial: 48372DFEA81C1785BE2CDA3CAA2C45A1

1 answer to this question