aski Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Jak zrobić system respectu, reputacji czyli że sumuje czas gry łączny i za godzine gry dostaje się 60 reputacjii lub respectu a pod tab widać ilość respectu. I jak zrobić system ID ponieważ w tym jestem zielony proszę o pomoc Link to comment
dzek (varez) Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 pytanie w stylu "jak zrobić samolot, i żeby skrzydła miały po 4 silniki, a i żeby był autopilot przy lądowaniu". odpowiedź na to zawierała by się w solidnej książce. z drugiej strony mógłbym Ci odpowiedzieć na takie pytanie "jak zrobić ...?" w ten sposób "napisać kod", ale to też bez sensu. sensownym rozwiązaniem będzie nauczenie się przez Ciebie podstaw lua, a potem powrót z KONKRETNYM problemem, z jakim fragmentem swojego celu masz problem, co działa, a co nie działa, jaki kod stworzyłeś itd. Link to comment
aski Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 no mam takie coś: ale co jest źle? local optimize = true -- Should the script be optimized? (if optimized, cannot be used client-side) local ids = {} function assignID() for i=1,getMaxPlayers() do if not ids[i] then ids[i] = source setElementData(source,"id",i,not optimize) break end end end addEventHandler("onPlayerJoin",root,assignID) function startup() for k, v in ipairs(getElementsByType("player")) do local id = getElementData(v,"id") if id then ids[id] = v end end end addEventHandler("onResourceStart",resourceRoot,startup) function getPlayerID(player) for k, v in ipairs(ids) do if v == player then return k end end end function freeID() local id = getElementData(source,"id") if not id then return end ids[id] = nil end addEventHandler("onPlayerQuit",root,freeID) function getPlayerByID(id) local player = ids[id] return player or false end Nie ma ID pod tabem ani nie moge dać kicka na ID ani nic Proszę o pomoc, bo chciałem aby ID było po każdym zalogowaniu na serva inne. chyba jaśniej wyjaśniłem? Link to comment