Tommie Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Hallo, Ik ben opzoek naar een scripter voor mijn server. ik ben net begonnen dus een scripter heb ik hard nodig. ik kan zelf geen scripts maken maar wel aanpassen. ik hoop dat iemand met mij samen wilt werken Mvg Tommie. Link to comment
wesleywillems17 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hallo Tommie, Het is lastig te vinden een scripter voor je server. Ik ben zelf de eigenaar van SARS:RPG en ben ook op de zelfde manier begonnen als jou. Ik zou toch je server aanzetten en daar op gaan spelen. Er joinen van zelf mensen die vragen of je een scripter wilt. Wesley http://www.sanandreasroleplayserver.nl/ Link to comment
spoty Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 ik zou zeggen ik help je wel met scripten maar ik ben zelf momenteel heel erg druk met mijn eigen server ben best wel goed met scripten en mappen ik doe alles zelf op mijn server het duurt wel wat langer dan met meerdere scripters maar als ik klaar ben met mijn server dan wil ik je wel helpen Link to comment
Moderators IIYAMA Posted February 10, 2014 Moderators Share Posted February 10, 2014 Scripten voor roleplay servers is niet leuk meer wegens het aantal gamemode leaks. Sorry. Link to comment
BlueBerry Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Wat IIYAMA zei, het zelfde geld eigenlijk wel voor een DM/DD race server. Link to comment
Recommended Posts