fabiol7 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Hallo. ik heb een DD/dm server. Het probleem is. op andere servers zie je vaak dat votemap etc disabled is... Hoe doe je dit? Ik wil alleen nextmap&checkmap enabled hebben. en eigenlijk gewoon het voting gedeelte op het einde van de map weg. dus dat ie zelf eentje kiest. Moet ik hiervoor de gamemode edditten? of valt dit ook met Meta termen te disablen? Alvast bedankt! Link to comment
x86 Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ja, je moet naar de votemanager directory gaan en meta.xml openen, en even rustig op je gemak doorlezen. x86 Link to comment
fabiol7 Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 oh dankje man! its fixed! is het ook mogelijk om op het einde van de race een random map te kiezen? en niet te hoeven vote.? alvast bedankt! Link to comment
x86 Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Jup, hiervoor moet je in race/meta.xml of race/settings.xml (als die bestaat,) kijken Link to comment
Recommended Posts