Corne Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hallo daar, Ik ben nieuw op MTA:SA (Speel het al 2 hele dagen ). Vroeger speelde ik meer op SA:MP maar heb het daar nu ongeveer wel gezien. En nu lijkt het me wel leuk om een Server te maken. Heeft iemand tips hoe ik zou kunnen beginnen? Ik kan nog niet in LUA scripten. Tutorails zijn ook welkom Groetjes, Corne. Link to comment
will briggs Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hallo, Je moet kijken op de MTA uitbetalen, ze veel van scripts die u zullen helpen u op weg een server in MTA hebben, Dit is de link; https://community.multitheftauto.com/ Als u wilt LUA moet je naar de MTA WIKI hier leren; https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Main_Page Dat moet je helpen. Bedankt Link to comment
MCvarial Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Schrap nederlands maar van de talen die je spreekt mongol. Link to comment
will briggs Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Schrap nederlands maar van de talen die je spreekt mongol. mij? Link to comment
MCvarial Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Schrap nederlands maar van de talen die je spreekt mongol. mij? Ik* En ja jij, je post is duidelijk geschreven met een translator. Link to comment
WallMart Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 ik snap niet wat het punt is om je te verdiepen in talen die je toch niet snapt, een translator is niet echt het beste middel lol. maar verder wel goed dat je van SA:MP bent afgestapt, aangezien hun ongeveer alles leechen van MTA. MTA is wat SA:MP wil zijn, maar nooit zal worden Je kunt ook gewoon in plaats van scripts, mappen gaan maken. Racemaps/DM/DD ofzo. Of gewoon wat freeroam maps. Zet er nog wat leuke scripts in die je op het forum kan vinden en gegarandeerd dat er wel mensen langs zullen komen succes en nog veel plezier met MTA Link to comment
will briggs Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 ik snap niet wat het punt is om je te verdiepen in talen die je toch niet snapt, een translator is niet echt het beste middel lol.maar verder wel goed dat je van SA:MP bent afgestapt, aangezien hun ongeveer alles leechen van MTA. MTA is wat SA:MP wil zijn, maar nooit zal worden Je kunt ook gewoon in plaats van scripts, mappen gaan maken. Racemaps/DM/DD ofzo. Of gewoon wat freeroam maps. Zet er nog wat leuke scripts in die je op het forum kan vinden en gegarandeerd dat er wel mensen langs zullen komen succes en nog veel plezier met MTA Im niet met behulp van een vertaler, ik ben engels im echt niet zo goed bij Nederlandse Link to comment
WallMart Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 ik snap niet wat het punt is om je te verdiepen in talen die je toch niet snapt, een translator is niet echt het beste middel lol.maar verder wel goed dat je van SA:MP bent afgestapt, aangezien hun ongeveer alles leechen van MTA. MTA is wat SA:MP wil zijn, maar nooit zal worden Je kunt ook gewoon in plaats van scripts, mappen gaan maken. Racemaps/DM/DD ofzo. Of gewoon wat freeroam maps. Zet er nog wat leuke scripts in die je op het forum kan vinden en gegarandeerd dat er wel mensen langs zullen komen succes en nog veel plezier met MTA Im niet met behulp van een vertaler, ik ben engels im echt niet zo goed bij Nederlandse het is ook niet de bedoeling dat mensen van een andere taal gaan antwoorden op het nederlandse subforum, die zijn niet voor niets aangemaakt. nederlands praten wij hier, op de rest van het forum engels. Link to comment
Recommended Posts