SilverSink Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 (edited) Hei Laga denne topicen så folk kan prate med hverandre her Edited June 16, 2011 by Guest Link to comment
SilverSink Posted May 5, 2011 Author Share Posted May 5, 2011 Velkommen til MTA Ravia Link to comment
SilverSink Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Det ble ikke så mye aktivitet på dette forumet nei.. Hvor er resten av folka da? Link to comment
Discord Moderators Zango Posted June 6, 2011 Discord Moderators Share Posted June 6, 2011 Hej! Endeligt en skandinavisk sektion Er det ikke lidt pudsigt at den siger "Danish / Dansk, "Norwegian / Norsk" og "Swedish / Sverige" når "Swedish" hedder "Svensk" Link to comment
SilverSink Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 Ja, "Sverige" bør fikses ja Link to comment
Discord Moderators Zango Posted June 15, 2011 Discord Moderators Share Posted June 15, 2011 Er der ikke flere aktive skandinaviere end os? Link to comment
Robber Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Er Norsk jeg, var lite aktivitet her ja Link to comment
SilverSink Posted July 28, 2011 Author Share Posted July 28, 2011 Finnes det noen norske servere på MTA? Jeg spiller så lite så jeg vet ikke.. Link to comment
Discord Moderators Zango Posted July 28, 2011 Discord Moderators Share Posted July 28, 2011 Så vidt jeg ved, findes der ingen servere med Dansk/Norsk/Svensk som primært sprog. Serveren som jeg er hos (DKR Freeroam) er vi dog et par danskere. Du kunne starte en skandinavisk server Link to comment
Robber Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Finnes det noen norske servere på MTA? Jeg spiller så lite så jeg vet ikke.. Ja, "Norgplay" er en freeroam server med Norsk som hovedspråk. Link to comment
SilverSink Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 På sa-mp forumet er det en slik topic på norskedelen der man kan reklamere for serverne sine... Burde vel egentlig vært det her også... Men kanskje litt for lite folk her hehe Link to comment
mjau Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 spilte sa-mp før men ikke nå lenger og jeg har lært meg LUA så jeg vil holde meg til mta uansett Link to comment
Khtsjefen Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 På sa-mp forumet er det en slik topic på norskedelen der man kan reklamere for serverne sine... Burde vel egentlig vært det her også... Men kanskje litt for lite folk her hehe Jepp, men jeg lager en om jeg lager meg en ren norsk server. Men det blir nok ikke suksess, så få norske spillere, virker det som. (eller skandinavisk server). Link to comment
*ZooM Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Hvorfor kan dere ikke lage DM/DD server? (a) Link to comment
Recommended Posts