DENKHELDER Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 ik zoek mensen die willen helpen aan een mooie server PM mij of mail [email protected] nee het is geen wow server nee een GTA SA is het paar eisen heb ik je moet wel wat script talend hebben ik weet nog niet precies wat voor server het gaat worden maar denk beetje free roam of zo met veel leuke dingen hehe Link to comment
WallMart Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 misschien moet je van te voren bedenken wat voor server je wilt. het is anders nogal moeilijk voor iemand om te kijken of ie er wat aan vind. oh en ga geen eisen stellen aan mensen die mee mogen werken, aangezien iedereen hier GRATIS meehelpt Link to comment
DENKHELDER Posted July 19, 2011 Author Share Posted July 19, 2011 oh ik mag vragen wat ik wil man we leven in Nederland he vrij land man en het is voornamelijk freeroam Link to comment
Ferriejxl Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Als je al zo begingt Denk ik dat hulp ver te zoeken is Link to comment
Deltanic Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 oh ik mag vragen wat ik wil man we leven in Nederland he vrij land man jij turk? Tuurlijk mag je vragen wat je wilt, wij beantwoorden daar ook wel op. Dan vragen wij wat je precies wil, want wij mogen ook vragen wat we willen. Dan is het enkel de vraag nog hoe jij daarop reageert. Iet wat aangebrand imo Link to comment
Recommended Posts