Guest Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hej! jag vill skriva på eng för då fattar jag bättre/HI I wont to write it in ENG, I understan more if you can ansere in Swedish. Hej! jag kan inte starta MTA, i början så kom det nå gejs då jag skuelle värlja nå mapp, då valde jag San Andreas mappen, har jag gjort fel? isåfall hur ska jag göra så det funkar? MVH Scrags P.S Pleas, dont close it before the ansvere:) Scrags Link to comment
marklund Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hello!I can't start MTA. In the beginning, there's some stuff where I'm supposed to choose a folder. I chose the SA folder, have I done it wrong? In that case, how do I do to make it work? A little translation. Anyway, you've done it right so far, but... what are you doing after you've installed it? Don't start SA, start the MTA:SA executable instead. Please tell me some more details. By the way, do you have SA 1.0 or 1.1? It won't work with the newest update. En liten översättning. Iallafall, du har gjort allting rätt hittills, men... vad gör du efter när du har installerat det? Starta inte SA .exe'n, öppna MTA:SA's .exe istället. Var god och berätta lite mer detaljer så hjälper jag dig. Förresten, har du SA 1.0 eller 1.1? Det kommer inte att fungera med den nyaste versionen Link to comment
Si|ent Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Please stick to the English language on here. Perhaps the rule stating that should be in several languages? Link to comment
Recommended Posts