Jump to content

x [ | Zombies | New Hud ] x


Recommended Posts

Posted
8 minutes ago, KhaledAlamri said:

جميل جدا والشكل انيق

اعجبني :)

 

<3 حبيبي منور الموضوع

7 minutes ago, AbU - W6N said:

صراحة إبداع .. إستمر يمبدع

<3 نورت الموضوع ي ابو وطن

Posted
1 hour ago, #DesTroeyR said:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اليوم رجعتلكم بمود لسيرفرات الزومبي

والي هو مود ال hud

p_921n80lo1.png
 

المود كما هو قدامكم

:) خصائص جديدة :

- معرفة البنق والفبس 

- معرفة الوقت الحقيقي 

- لوق فلوس

- قولد تحت الفلوس عن طريق داتا الي انت تحددها :) 

- لما تعشق السلاح يكتبلك Reloading
- نجوم جديدة :) مكان القديمة
- شريط الدم يكون علي حسب الستات حقت الدم حقتك يعني لو خليت دمك 200 يظبط عليه :) 
____________________________________________

الحين نيجي للأهدائات

@*RayaN-Alharbi.
@Abdul KariM
@Rakan#
@#,+( _xiRoc[K]; >
@#StrOnG_,)
@KhaledAlamri
@MR.SAMSUNG
@iMr.WiFi..!
@سعد الغامدي
@iPrestege
@#Soking
@Default#^
@Ahmed Ly
@MR.TOUNSI
@Master_MTA
@#Mr.Pop
@!#NssoR_)
@The Killer
@N3xT
@Abu-Solo
@AbU - W6N
@MR.Mosa
@Mr.Mostafa
@#[K]iLLeR<3
@#[K]aTakuRI-,?
@TAPL
@Sha67
@shwaeki
@EH10
@</Mr.Tn6eL>
@ALw7sH
______________________________________________________
الان وقت التحميل
Hud
_______________________________________________________
ويلا مع السلامة :D 

هيء كفو احسنت يا هيمو 
خلص كلامي:D

  • Like 1
Posted

مود مميز وآلله .. وخصآئص جدآ جميلة

آستمر يآ وحش

وتسلم علي آلآهدآء :)

+ حآول تهتم بآلهجولة شوي وتظبطنآ ض1

  • Like 1

330xum0.jpg

p_862d3zvf1.png

* تم آلآفتتآح مرة اخري , حياكم الله *

ip : * mtasa://145.239.212.62:22003 *

330xum0.jpg

Posted

موفق
بس الاهدائات ذي من نيتك ولا عشان لايكات ؟ ههههههههههه

امزح امزح

بالتوفيق لك المودات جدا جميله

  • Like 2

 

721195519.png

595770773.png

 

76561198277320954.pngAddFriend.png

خلك احسن من غيرك,

لا تقول عندهم اشياء ماهي عندي

انت عندك اشياء ماهي عند غيرك #

Posted

عاشت إيدك شغل جميل 

يسلمو على الاهداء

  • Like 1
Quote

"I ain't saying I'm the best, but I should be in the top ten; give me a list of names, I'ma top them,
I'm just playing with ya. I don't care where the top is,
Leave me at the bottom, let me work for it.
"

 

_________________________________________________________________________________________________________________

ACM

90183-bed46f22aafe8af7dc65cdd73fff2f76-medium_jpg.jpg?buster=1481325396W_#9661

Posted

عمل مميز ورهيب بالتوفيق !

  • Like 1

Experienced MTA developer for 4 years. | MTA خبرة 4 سنين في برمجة

ليس عليك اسعاد الجميع ,
ولكن عليك بإن لا تؤذي أحداً 

=========
You do not have to make everyone happy,
But you should not hurt anyone

 

Want to contact with me?

 

Discord: JustCarry#2616 (Always there)
Skype: Live:JustCarry10 (Not always)

Posted

مود فخم بس احسه زحمه

ولا لان الصوره صغير مدري

 

بس مبدع واصل

تسلم ع الاهداء المخفي

  .اننا جميعا متساويين فى عين حاصد الأرواح ”
ف تأهب للذي لا بد منه، فإن الموت ميقات العباد.

Posted

كفوا كان نفسي فيها وربي , لو مبرمج زومبي  قولي

programe lua %10

اي شخص شايف ان يقدر يساعدني اوصل نسبة 

70% في لغة البرمجة يجيلي خاص هنا او ديسكورد او سكايب

تحياتي محمد سمير

مبرمج مستقبلي

 

 

 

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...