#STZ Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اليوم عندي مود ساعات كله انقليزي كييف يتشغل لاني قرات الاكواد لحست مخي --[[ ------------------------------------------------- original script credits to Yakuza.Real and solidsnake and kenix viewtopic.php?f=91&t=40132 ------------------------------------------------- booo just fix it ]] exports.scoreboard:addScoreboardColumn('PlayTime') local t = { } local Groups = { "Console", "Console" } function isPlayerAdmin(player) for k,v in ipairs ( Groups ) do if ( isObjectInACLGroup("user." .. getAccountName(getPlayerAccount(player)), aclGetGroup(v)) ) then return true end end end function checkValues( source,arg1,arg2) if (arg2 >= 60) then t[ source ][ 'min' ] = tonumber( t[ source ][ 'min' ] or 0 ) + 1 t[ source ][ 'sec' ] = 0 end if (arg1 >= 60) then t[ source ][ 'min' ] = 0 t[ source ][ 'hour' ] = tonumber( t[ source ][ 'hour' ] or 0 ) + 1 end return arg1, arg2 end setTimer( function( ) for _, v in pairs( getElementsByType( "player" ) ) do if (not t[ v ]) then t[ v ] = { ["hour"] = 0, ["min"] = 0, ["sec"] = 0 } end t[ v ][ 'sec' ] = tonumber( t[ v ][ 'sec' ] or 0 ) + 1 local min,sec = checkValues ( v, t[ v ][ 'min' ] or 0, t[ v ][ 'sec' ] or 0 ) local hour = tonumber( t[ v ][ 'hour' ] or 0 ) setElementData( v, "PlayTime", tostring( hour )..':'..tostring( min )..':'..tostring( sec ) ) end end, 1000, 0 ) function onPlayerQuit ( ) local playeraccount = getPlayerAccount ( source ) if ( playeraccount ) and not isGuestAccount ( playeraccount ) then local sValue = getElementData( source,'PlayTime' ) local hour = tonumber( t[ source ][ 'hour' ] or 0 ) local min = tonumber( t[ source ][ 'min' ] or 0 ) local sec = tonumber( t[ source ][ 'sec' ] or 0 ) setAccountData ( playeraccount, "PlayTime-hour", tostring(hour) ) setAccountData ( playeraccount, "PlayTime-min", tostring(min) ) setAccountData ( playeraccount, "PlayTime-sec", tostring(sec) ) setAccountData ( playeraccount, "PlayTime", tostring(sValue) ) local row = executeSQLQuery ( "SELECT * FROM TopTime WHERE serial = ?", getPlayerSerial ( source ) ) if ( #row ~= 0 ) then executeSQLQuery("UPDATE TopTime SET hour = ?, min = ?, scou = ? WHERE serial = ?", tostring ( t [ source ] [ "hour" ] ), tostring ( t [ source ] [ "min" ] ), tostring ( t [ source ] [ "sec" ] ), tostring ( getPlayerSerial ( source ) ) ) end end t[ source ] = nil end function onPlayerLogin (_, playeraccount ) if ( playeraccount ) then local time = getAccountData ( playeraccount, "PlayTime" ) local hou = getAccountData ( playeraccount, "PlayTime-hour") local min = getAccountData ( playeraccount, "PlayTime-min") local sec = getAccountData ( playeraccount, "PlayTime-sec") if ( time ) then setElementData ( source, "PlayTime", time ) t[ source ]["hour"] = tonumber(hou) t[ source ]["min"] = tonumber(min) t[ source ]["sec"] = tonumber(sec) else setElementData ( source, "PlayTime",0 ) setAccountData ( playeraccount, "PlayTime",0 ) t[ source ]["hour"] = 0 t[ source ]["min"] = 0 t[ source ]["sec"] = 0 end end end addEventHandler ( "onPlayerQuit", root, onPlayerQuit ) addEventHandler ( "onPlayerLogin", root, onPlayerLogin ) addEventHandler ( "onPlayerLogout", root, function ( acc ) local sValue = getElementData( source,'PlayTime' ) local hour = tonumber( t[ source ][ 'hour' ] or 0 ) local min = tonumber( t[ source ][ 'min' ] or 0 ) local sec = tonumber( t[ source ][ 'sec' ] or 0 ) setAccountData ( acc, "PlayTime-hour", tostring(hour) ) setAccountData ( acc, "PlayTime-min", tostring(min) ) setAccountData ( acc, "PlayTime-sec", tostring(sec) ) setAccountData ( acc, "PlayTime", tostring(sValue) ) local row = executeSQLQuery ( "SELECT * FROM TopTime WHERE serial = ?", getPlayerSerial ( source ) ) if ( #row ~= 0 ) then executeSQLQuery("UPDATE TopTime SET hour = ?, min = ?, scou = ? WHERE serial = ?", tostring ( t [ source ] [ "hour" ] ), tostring ( t [ source ] [ "min" ] ), tostring ( t [ source ] [ "sec" ] ), tostring ( getPlayerSerial ( source ) ) ) end t[ source ]["hour"] = 0 t[ source ]["min"] = 0 t[ source ]["sec"] = 0 end ) addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot, function () for k,v in ipairs ( getElementsByType ( "player" ) ) do if not ( isGuestAccount ( getPlayerAccount ( v ) ) ) then if ( getAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime" ) ) then local hou = getAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-hour") local min = getAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-min") local sec = getAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-sec") if not ( t [ v ] ) then t[ v ] = { ["hour"] = 0, ["min"] = 0, ["sec"] = 0 } end t[ v ]["hour"] = tonumber(hou) t[ v ]["min"] = tonumber(min) t[ v ]["sec"] = tonumber(sec) end end end end) addEventHandler("onResourceStop", resourceRoot, function () for k,v in ipairs ( getElementsByType ( "player" ) ) do if not ( isGuestAccount ( getPlayerAccount ( v ) ) ) then local sValue = getElementData( v,'PlayTime' ) local hour = tonumber( t[ v ][ 'hour' ] or 0 ) local min = tonumber( t[ v ][ 'min' ] or 0 ) local sec = tonumber( t[ v ][ 'sec' ] or 0 ) setAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-hour", tostring(hour) ) setAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-min", tostring(min) ) setAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime-sec", tostring(sec) ) setAccountData ( getPlayerAccount ( v ), "PlayTime", tostring(sValue) ) local row = executeSQLQuery ( "SELECT * FROM TopTime WHERE serial = ?", getPlayerSerial ( v ) ) if ( #row ~= 0 ) then executeSQLQuery("UPDATE TopTime SET hour = ?, min = ?, scou = ? WHERE serial = ?", tostring ( t [ v ] [ "hour" ] ), tostring ( t [ v ] [ "min" ] ), tostring ( t [ v ] [ "sec" ] ), tostring ( getPlayerSerial ( v ) ) ) end end end end) function setPlayerTime ( Player, Type, Hour ) if ( Type == "-" ) then t[ Player ][ "hour" ] = t [ Player ][ "hour" ] - tonumber ( Hour ) else t[ Player ][ "hour" ] = t [ Player ][ "hour" ] + tonumber ( Hour ) end end function getPlayerHours ( Player ) return t [ Player ][ "hour" ] or 0 end addCommandHandler("giveTimeacc", function ( player, _, accname, time ) if ( accname ) then if ( time ) then if ( tonumber ( time ) <= 600 ) then if not ( isGuestAccount ( getPlayerAccount ( player ) ) ) then if ( isPlayerAdmin ( player ) ) then if ( getAccount ( tostring ( accname ) ) ) then setAccountData ( getAccount ( tostring ( accname ) ), "PlayTime-hour", tostring ( time ) ) for k,v in ipairs ( getElementsByType("player") ) do if not ( isGuestAccount ( getPlayerAccount ( v ) ) ) then if ( getAccountName ( getPlayerAccount ( v ) ) == tostring ( accname ) ) then t [ v ] [ "hour" ] = tonumber ( time ) end end end outputChatBox("* ok", player, 255, 255, 0, true) else outputChatBox("* No Account With This Name !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* You Are Not Admin !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* Please Login To Use This Command !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* U Can't Give Time More 100 Hour !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* Please Write a Hour !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* Please Write Name of Account !", player, 255, 0, 0, true) end end) addCommandHandler("TimeF", function ( player, _, enable, time ) if ( enable ) then if ( time ) then if ( tonumber ( time ) <= 100 ) then if not ( isGuestAccount ( getPlayerAccount ( player ) ) ) then if ( isPlayerAdmin ( player ) ) then if ( enable == "true" ) then if ( getElementData ( resourceRoot, "enabledTwaged" ) == true ) then for k,v in ipairs ( getAccounts () ) do setAccountData ( v, "getatime", false ) end setElementData ( resourceRoot, "hoursTwaged", tonumber ( time ) ) outputChatBox ("* Ok !", player, 255, 255, 0, true) else setElementData ( resourceRoot, "enabledTwaged", true ) for k,v in ipairs ( getAccounts () ) do setAccountData ( v, "getatime", false ) end setElementData ( resourceRoot, "hoursTwaged", tonumber ( time ) ) outputChatBox ("* Ok !", player, 255, 255, 0, true) end else setElementData ( resourceRoot, "enabledTwaged", false ) end else outputChatBox("* You Are Not Admin !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* Please Login To Use This Command !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* U Can't Give Time More 100 Hour !", player, 255, 0, 0, true) end else outputChatBox("* Please Write a Hours !", player, 255, 0, 0, true) end else Link to comment
iMr.WiFi..! Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 تكتب TimeF true 100 كذا بيفعل كلمة تواجد وبيخليها اول مايكتبها يجيه 100 ساعة اما لو تبي تقفلها TimeF false 100 -- Timer عدد الساعات , تفعيل او عدم تفعيل Link to comment
Recommended Posts