spoty Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 heej daar ik heb een beetje hulp nodig met slothbot ik heb voor mijn RPG Project veel dingen zoal rijbewijs en rij school maar om rijschool te doen moet je in zoon lelijke marker staan voor je het kan doen kan ik het miss ook zo maken inplaats van marker dat ik daar gwn een npc neerzet en dat pleyer H moet drukken om met hem te praten en als player met hem praat om dan de missie te starten ofzo kan iemand mij miss helpen? Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 24, 2014 Moderators Share Posted April 24, 2014 Slothbot is bedoeld om bots iets te laten doen. (lopen/shieten/springen) Niet om tegen te praten lol Je kan dan beter gewoon een ped neerzetten, desnoods met de map editor. Link to comment
spoty Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 ah ok ik wou gwn even weten maar met slothbot kan ik wel peds auto laten rijden op straat en hoe ik wil? Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 24, 2014 Moderators Share Posted April 24, 2014 Nee, slothbot is echt gemaakt voor deathmatch. Maar hier kan je dat soort scripts wel krijgen: http://crystalmv.net84.net/pages/scripts.php Link to comment
Recommended Posts