SamiHQ Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Am si eu o problema , cand vreau sa ma conectez la un server de MTA, mi se incarca resursele si la un moment dat imi scrie asa: "Error downloading requested files. Timeout wa reached. [ Operation too slow . Less than 256 bytes/sec, transfered the last 5 seconds ] [mods-system/skins/428.txd" Asta imi scrie doar la un singur server, la celelalte ma pot conecta. EDIT: Am observat ca nici la celelalte servere nu ma pot conecta. VA ROG AJUTATIMA!!! Link to comment
golanu21 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Internetul dau descarca fisierele prea greu.... Link to comment
_sEEk_ Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Pune rezultatu de la http://www.speedtest.net/ pe forum ca sa iti vedem viteza de net. Link to comment
SamiHQ Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Cred ca e de la net, am incercat sa intru de la tara, ca sunt in vacanta. Rezultat: Ping: 36 ms Download speed: 31.89 Upload speed: 15.56 Link to comment
SamiHQ Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Si nu pot rezolva cumva sa jok de aici de la tara, pana cand ma intorc in oras ? Am vorbit si cu Axel, si a zis sa sterg nu stiu ce mods. Link to comment
golanu21 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 daca vrei sa intri pe servere acelea tre sa fie server fara masini sau vehicule tunate... cred.. Link to comment
_sEEk_ Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Totusi, 31mbs e ok pentru mta, altii joaca cu viteze dalea de cativa mega ( cei din alte tari) Incearca sa intrii pe servere fara moduri de 100 de mega sau mai mult. Vezi daca iti da eroare si cand intrii pe un server cu numele "Default MTA Server" (nu au nici un mod pe ele) si sa ne zici ce ping ai. Daca e mai mare de ~ 60 e de la net. ( normal , pe servere ca acesta , pingu e cam 10 ) Link to comment
Recommended Posts