mohssan123 Posted April 26, 2013 Posted April 26, 2013 السلام عليكم ابغي كود عشان لو مثلاً سويت ان الاعب اذا ضغط زر ينشأ مثلاً ماركر و عدين حتى لو سويت للمود ريستارة تكون الماركر الثاني الي ظهر موجود يعني ينحفظ
iMr.Dawix~# Posted April 27, 2013 Posted April 27, 2013 xml SQLتقريباً اكس ام ال اسهل من الـ My E-mails: [ [email protected] ],[ [email protected] ],[ [email protected] ] " Manners Maketh Man " " الأخلاق تصنع الرجل " ░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄ BooM ! ▂▄▅█████████▅▄▃▂ ███████████████████]. ◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤
hassan.k.s.a Posted April 27, 2013 Posted April 27, 2013 xmlSQLتقريباً اكس ام ال اسهل من الـ + اكيد مو تقريبآً , يكون الحفظ فيه آسهلSQLفي أشياء ال يكون الحفظ فيها آسهلXMLوفيه أشياء ال http://www.h7server.allalla.com/ -- http://qs-server.tk/ -- http://tfbgaming.net
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now