wesleywillems17 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Beste lezers, Ik ben sinds kort gestart met een freemode voor MTA. Nu heb ik hier en daar zelf al veel aangepast aan de game. Ik heb er een admin zone ingezet alles. Alleen nu is het probleem dat andere spelers er niet in kunnen behalve via F1 toets en dan teleport. Is er een mogelijkheid om dat uit-te schakelen? Een script of iets anders om dat te kunnen deactiveren? Groetjes, wesley Link to comment
Moderators IIYAMA Posted April 26, 2013 Moderators Share Posted April 26, 2013 of ze gewoon killen als ze een area binnen lopen of teleporteren. colshape This function creates a collision circle. This is a shape that has a position and a radius and infinite height that you can use to detect a player's presence. Events will be triggered when a player enters or leaves it. colshapeEvent of ja, je kan het warpen+map uitzetten. meta.xml > <setting name="*warp" value="false" /> <!--was eerst true--> <setting name="*spawnmaponstart" value="false" /> <!--was eerst true--> <setting name="*spawnmapondeath" value="false" /> <!--was eerst true--> Link to comment
wesleywillems17 Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Echt bedankt voor de hulp. Dit was precies wat ik hebben moest. Groetjes, Wesley Link to comment
Recommended Posts