Heseam Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 Witam Potrzebuje skrypt do DM-race, a mianowicie żeby po wciśnięciu f1 pokazywało sie okienko i tam było by 5 skinów do wyboru tylko ze zanie trzeba zapłacic 100000$ , dziękuje i pozdrawiam. Link to comment
Mefisto_PL Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 guiCreateWindow guiCreateButton setElementModel takePlayerMoney Powodzenia : ) Link to comment
Heseam Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 zrobiłem cos takiego : addEvent( "gg", true ) local money = getPlayerMoney ( source ) if (money < 50000) then end function setgg () setPedSkin ( source, 2 ) GivePlayerMoney(playerid, -50000) end addEventHandler ( "gg", getRootElement(), setgg ) ale w debugscript pisze ze "bad argument 'getplayermoney' pomoze ktos? bo ja jestem wgle w skryptach zielony zrobiłem to troche na odczep i teraz niewiem ocb:P Link to comment
Mefisto_PL Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 po pierwsze, zamiast setPedSkin powinno być setElementModel, po drugie Twój event "gg" nic nie robi bo nie jest zinterpretowana funkcja, po trzecie zamiast source użyj player. ; ), po czwarte co oznacza u Ciebie "playerid" ? Link to comment
Heseam Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 nie mógł byśmi napisac tego poprawnie ?: ) bo ja jestem w tym zielony i czuje ze jak to pozmieniam to i tak nie bd dzialac:P Link to comment
dzek (varez) Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Na ogół nikt gotowców za nikogo nie wykonuje. Praca to praca, co innego pomoc. A z podejściem zrobiłem to troche na odczep zostaje Ci chyba tylko wynajęcie kogoś za stałe do pisania skryptów za Ciebie za rozsądne wynagrodzenie. Link to comment