Believe Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Gdzie można znaleźć ogłoszenia ludzi, którzy wykonają dowolne skrypty itd. na serwer? Link to comment
dzek (varez) Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Po polsku? Będzie problem. Forów o mta polskich chyba nie ma, a jak są to na tyle małe, że nie idzie ich znaleźć (a więc raczej są niewarte uwagi). Po angielsku - to tutaj. Ale nikt się nie ogłasza - hej, wynajmij mnie, bo jestem uberprogramistą - tj kojarzę, ze dwóch takich, ale to słabiutcy byli. Wejdź sobie w dział Scripts i tam napisz czego potrzebujesz i co (ile) oferujesz w zamian (oznacz swój post zachęcającym tytułem) - może się ktoś odezwie. Link to comment
Mefisto_PL Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 mtapolska.com tu masz takie główne polskie forum o MTA , najbardziej znane, może tutaj coś znajdziesz, popytaj tam . Link to comment
Believe Posted April 10, 2012 Author Share Posted April 10, 2012 A znacie tutaj jakiegoś POLAKA, który by wykonał sporo rzeczy za pieniądze? Link to comment
Mate_ Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Zależy jakie rzeczy i za ile... Link to comment
Believe Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 Można powiedzieć, że wszystko (bazy, panele do nich, spawn i inne potrzebne rzeczy). Pieniądze przesyłałbym po każdym wykonanym skrypcie. Link to comment
Mefisto_PL Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Bazy: map editor. Chyba, że chodzi Ci o frakcje, wtedy będziesz potrzebował createTeam, aclGetGroup oraz setPlayerTeam. Co do spawn'u musisz użyć spawnPlayer. Uwierz. że to nie jest trudne. ; ) Link to comment
XFawkes Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Believe, ja jestem programistą LUA. Możemy rozpocząć współpracę. Skontaktuj się ze mną przez Gadu Gadu: 551319 Pozdrawiam, ~[EPG]~Puma/XFawkes Link to comment