Quelzyn Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Witam. Szukam skryptów, opisałem je poniżej. 1. Po naciśnięciu F4 znika graczowi czat oraz hud i radar, po ponownym naciśnięciu pojawia się. 2. Po wejściu na serwer będą pobierane tekstury pojazdów i obiektów, dźwięków oraz broni. 3. Po wejściu na serwer otworzy się gui, po prostu gui, ja już z tym pokombinuje, tylko proszę żeby w tym gui był jedynie przycisk w prawym dolnym rogu, żeby gui było na środku ekranu i nie było duże. Bardzo proszę o te skrypty gdyż jestem cienki w szukaniu i zielony w lua to sam tego nie zrobię.