Jump to content

Cauti scripter?


Hydra

Recommended Posts

Salut, acum 2-3 luni am zis ca ma las de mta de tot dar daca tot stiu sa scriptez m-am gandit sa ma ofer ca scripter la diferite servere contra cost.
Tin sa mentionez ca o sa accept cereri la scripturi de genu (panouri vip, admin panel etc.., comenzi, baza de date sqlite etc..), pentru cererile de tip gamemode o sa accept doar cele de freeroam (nu ma mai bag sa fac gamemode-uri de tip roleplay etc.. pierdere prea mare de timp).

Tariful incepe de la 5 euro in sus
Cateva imagini/clipuri cu ce am facut: https://hydra45.wixsite.com/mtascripts

Platile se fac doar pe paypal iar discutiile vor avea loc doar pe discord
Discord: Hydra45#6859

Edited by Vinyard
Modificat la cererea autorului.
Link to comment
1 hour ago, Hydra said:

Salut, acum 2-3 luni am zis ca ma las de mta de tot dar daca tot stiu sa scriptez m-am gandit sa ma ofer ca scripter la diferite servere contra cost.
Tin sa mentionez ca o sa accept cereri la scripturi de genu (panouri vip, admin panel etc.., comenzi, baza de date sqlite etc..), pentru cererile de tip gamemode o sa accept doar cele de freeroam (nu ma mai bag sa fac gamemode-uri de tip roleplay etc.. pierdere prea mare de timp).

Tariful incepe de la 5 euro in sus
Cateva imagini/clipuri cu ce am facut:

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

 

Platile se fac doar pe paypal iar discutiile vor avea loc doar pe discord
Discord: Hydra45#6859

Mi-am facut un website pentru asta cu toate informatiile (rog un moderator sa inlocuiasca pozele/clipurile cu acest link): https://hydra45.wixsite.com/mtascripts

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...